Friday, December 10, 2010

Wild(e) game

"Between men and women there is no friendship possible. There is passion, enmity, worship, love, but no friendship", dupa cum spunea domnul Wilde acum ceva vreme. Se pare ca, la fel ca multi alti oameni de valoare, domnul Wilde e....taken for granted. Ce spune domnul Wilde e incontestabil adevarat. Si uite asa au ajuns prea multi oameni sa creada in ce a spus domnul Wilde (desi nici macar nu stiu ca el a zis-o). O sa-mi spuneti ca e o constatare de bun simt. Ca da frate, chiar asa e. Complet imposibil sa existe prietenie pe bune intre barbati si femei. Doamne fereste! Si o sa veniti sa-mi dati exemple: eu eram asa de buna prietena cu Ionel, pana cand Ionel mi-a zis "pisi, te iubesc" ba si de-atunci s-a schimbat tot. Domnii o sa-mi zica "ma intelegeam perfect cu Gigica, amical asa, ba da era buna nene, nu puteam sa nu mi-o imaginez in tot felul de ipostaze. arghh!!!". si mai rau e (dar va rog, se intampla mereu) ca doi oameni, foarte buni prieteni, sa se indragosteasca unul de celalalt. Si atunci replica imediata e "Nu, noi nu am fost niciodata prieteni cu adevarat, mereu a fost ceva acolo". Numai ca nu v-ati dat seama, nu?

Pe mine jur ca ma intriga de mor chestia asta. Eu am prieteni baieti. Nu multi, ce-i drept, numarul lor a scazut in ultima vreme, dar oricum, sunt. Si baietii astia, (frumusei asa de altfel), sa mor ca nu mi-au trezit absolut niciodata sentimente de pasiune, iubire, idolatrizare. Cum naiba e asa de imposibil sa nu vezi in absolut orice persoana de sex opus un potential iubit/amant/zeu? Mie mi se pare destul de usor (mint, foarte usor) sa fiu exclusiv prietena cu un tip. Sunt persoane (nu conteaza ca-s femei sau barbati) care pur si simplu intra direct in categoria "prieteni". (imi pare rau, pentru mine nu aveti sex:|). Ma gandesc ca daca nu ar fi asa, ar trebui sa ma simt prost de fiecare data cand ma vad sau vorbesc doar cu un baiat, nu? adica sa fim doar eu cu el. Pentru ca evident ca nu poate fi doar prietenie intre noi, e clar ca ori eu as fi lesinata, ori bietul baiat ar fi complet dat pe spate. Asta exclude niste conversatii normale, complet chill si da nastere (inevitabil) la gelozii aberante. 

Mai e si posibilitatea ca eu de exemplu sa nu stiu ca el e complet indragostit de mine, nu? Ei bine, nu prea. Imi pare rau, dar se vede. La un moment dat iti dai seama. Si chiar daca tu esti prea incet la minte incat sa te prinzi, sigur o sa va vada la un moment dat cineva impreuna si o sa-ti zica "bai, ai grija. ala se uita la tine ca la o entitate angelica". 

So yeah, fara sirene pentru mine. Imi pare rau, domnule Wilde. Va ador, dar ne-ati cam dat omenirea peste cap. Sau stati, asta v-a fost si scopul, nu? 


2 comments:

  1. si eu am prieteni baieti...si suntem doar prieteni...

    ReplyDelete
  2. Frumos post, cel mai mult am asteptat sa vad lipsa unui feminism aiurea si asa am regasit.
    Cred ca dragostea care apare dintr-o prietenie, nu este o explozie de moment ci este rodul unei prefaceri incepand cel putin de la un pumn de jar.
    Poate multa lume a incercat sexul cu un amic/amica. Cel putin eu, demult, cand eram singur am trecut prin etapa asta, cand amice de ale mele cosimteau sa aiba parte de seri interesante. Ce pot sa spun este ca s-au cam stricat treburile cu timpul mai ales cand am inceput relatii de durata.

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9