Wednesday, February 6, 2013

tu cum iti declari iubirea?


salutare salutare

pentru ca se apropie valentine's day cu pasi repezi, o sa fim in curand asaltati de inimioare, cicocolatele, floricele si alte ele. ursuletii cu perne rosii o sa fie mai des vazuti decat controlorii de autobuz, iar asta nu e niciodata bine.

poate voi nu faceti neaparat cadouri siropoase, dar sigur va declarati sentimentele, chit ca acum sau pe 14 februarie. daca "te iubesc ba" deja s-a cam uzat, uitati aici alte 74 de moduri prin care puteti spune exact ce simtiti. sigur una din expresii o sa se potriveasca perfect relatiei voastre.

ce spuneti? voi cum iubiti?

P.S: filmuletul este realizat pentru campania de V-day a British Council Romania. In cafenelele, ceainariile si librariile din  Bucuresti, Cluj si Iasi se pot gasi vouchere cu aceste expresii de dragoste, care va ofera 50% reducere la abonamentele la biblioteca.

So keep calm and love on :)





4 comments:

  1. Esti (si) tu in clip, n-am luat-o razna eu, asa-i?

    ReplyDelete
  2. sunt, sunt :D cea in galben cu ochelari :)

    ReplyDelete
  3. Eram la lucru cand m-am uitat si nu am ascultat deloc ca mi-s stricate castile, credeam ca-s straini oamenii din clip pana te-am recunoscut :D.

    ReplyDelete
  4. eu asa imi strig iubirea:sunt cea mai fericita mama de pe pamant, pentru ca am cei mai frumosi si destepti copii!!!!!!!!!!!!!
    VA IUBESC TARE MULT!
    carmen

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9