Thursday, February 14, 2013

cum mi-am petrecut 14 februarie

buna dimi :*

ieri a fost joi. ieri a fost valentine's day. ieri a fost 14 februarie. ieri a fost ziua in care spiritul meu de artist hand-made m-a dezamagit din nou. am incercat sa-i fac prietenului meu ceva. sa speram ca si el crede in "intentia conteaza" :)) la anul ii iau o pereche de sosete :-j noroc ca macar unul dintre noi e bun la arts and crafts :D

dar ieri a fost frumos si pentru ca am primit o groaza de chestii. la mine a sunat de 2 ori curierul ieri. o data ca sa imi aduca cele 2 carti din campania ALL, a doua oara ca sa imi aduca hainele pe care le-am comandat de pe asos saptamana trecuta (m-a mirat ft tare viteza de livrare). sunt super faine si imi vin perfect :">;

apoi am participat la un super flashmob "carti pereche pentru suflete pereche", organizat tot de cei de la All. am recitat si am dat carti. in agitatia de acolo, am auzit o mama cum ii povestea baietelului ei, de vreo 5-6 ani, ca e cel mai frumos lucru din lume sa oferi carti. nu sunteti de acord?

apoi am fost sa-mi sarbatoresc si eu dragostea pentru dulciuri, cu al meu prieten, asa, ca oamenii :D

all in all, o zi absolut superba :) 14 februarie, nu valentine's day D


   


                      


No comments:

Post a Comment

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9