Tuesday, February 12, 2013

cum m-am hotarat sa devin cofetar

hello hello :*

cine imi citeste blogul de destula vreme, stie deja ca de fiecare data cand am examene, ma panichez, fac ca toate alea, jelesc si zic "la ce mi-a trebuit mie?" si jur solemn ca imi schimb drumul in viata. daca in vreme de licenta nr 1 ziceam ca daca nu iau ma inscriu la masterchef editia 2 si daca apoi am zis ca ma fac cosmeticiana, acum a venit randul dulciurilor.

mi-ar placea la nebunie sa deschid o cofetarie/librarie. adica o cofetarie care sa fie si librarie sau invers :D pentru ca as imbina perfect lucrurile care imi plac cel mai mult pe lumea asta: cartile si dulciurile. probabil asta nu se va intampla prea curand, DAR e numai bine, ca am tot timpul sa imi dezvolt calitatile de cofetar (neprofesionist, for now:D).

daca pana acum, m-am limitat la briose de toate felurile, cookie, cheesecake si alte chestii pe care le poate face si un copil de 5 ani, a venit momentul sa intru in categoria grea. (oh, the irony). uitati ce o sa fie la mine acasa vineri :D pretty cool, right?




No comments:

Post a Comment

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9