Thursday, June 16, 2011

petreceri tematice


asta o sa fie post semi-nostalgic, asa ca nu-mi dati in cap: sfarsit de a 12-a. panica de bac, tone de meditatii, isterii, gand la admitere, iesit cu prietenii pentru complaining some more, stat pe facebook si orice alt site in disperare doar doar sa se mareasca pauza aia intre mate si romana. va suna cunoscut? cam asa eram eu cel putin acum 2 ani. pe langa asta insa, cam in perioada aia, pe facebook si pe hi5 (ala era la moda pe vremea mea) erau tone, va jur, TONE de poze de la bal. rochii tocuri freze funky si multi baieti la costum (=p~ :">). si acum mi s-a facut un dor de nu mai stiu de mine de bal, de o petrecere fancy adica.

la polul opus sunt alte petreceri, pentru care primesc tone de invitatii pe facebook mereu: topless party, wet t-shirt party, body-painting party, fight in chocolate party, etc etc. curiozitatea mea maxima: se duce cineva la ele?:)) serios acum. chiar iese lumea din casa si plateste pentru asta? naiba, daca vreau topless party imi iau prietenele si facem spa day, daca vreau wet t-shirt party imi iau un tricou alb la tenis si proful meu o sa se ocupe sa-i alunece ala de apa pe mine, daca vreau body painting party, ma duc la prietenul meu si il rog sa deseneze ceva si daca vreau batai in ciocolata...de ce doamne iarta-ma as vrea batai in ciocolata? aia se mananca, sunteti cu capul?:)) si daca vreau batai neaparat, dati-mi anumite gagici si se rezolva >:) o simpla iesire in club nu se mai poate draga, nu e suficient de cul.

pana una alta, stie cineva de vreo petrecere tematica mai normala la care sa ma duc?:))

5 comments:

  1. normal ca se practica iesitul la partiuri cat mai cretine...astea sunt pe placul maselor indobitocite :|

    ReplyDelete
  2. Sa vezi la mine pe facebook: HOSPITAL (?????)party, tequila party, MILITAR party????, JUNGLE party???eu zic sa te bucuri de tricourile tale ude...seriously:))

    si da, ma f*t pe el BAC..mi-a mancat zilele!!!

    ReplyDelete
  3. hai ca nu sunt asa rele petrecerile astea :)))

    ReplyDelete
  4. :)) Ehmm prostii:-j

    Acum nu se mai distreaza ca inainte, tot ce e distractie trebuie sa cuprinda dezbracat, sex, bautura, manele... bleaaaaaaaaaaaah! :)

    Asta E :)

    ReplyDelete
  5. ce funny a fost miss soare :))

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9