Friday, October 7, 2011

RIP


Nu, nu o sa incep si eu sa il plang pe Steve Jobs. Da, imi pare rau ca a murit, dar imi pare la fel de rau de Tanti Lenuta care a murit si la a carei inmormantare au participat 10 oameni. Si imi pare mult mai rau de copiii care mor de foame si de frig, decat de Steve. Oamenii se imbolnavesc, oamenii mor. Asta e. Poate o s-o patim si noi. Poate nu.

RIP atunci nu e pentru cineva, ci pentru ceva: pentru inspiratia mea. A murit cu totul. Am reinceput sa intru in power mode cu facultatea si incerc sa-mi pastrez eroic calmul cu privire la anul ce urmeaza. Totusi, mi-e dor sa am idei (proaste) despre care sa scriu.

Sunt meh. E cel mai naspa sa fii meh. Mai bine eram naspa. Cum faci sa iesi din mehness? HELP!

2 comments:

  1. EEh, stai tu linistita, iesi pe strada, si la cate ai sa vezi o sa iti vina inspiratia la loc :d

    ReplyDelete
  2. Vai mie, cat de tare e poza aia! =))
    Exact asa sunt si eu in perioada asta...

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9