Wednesday, February 9, 2011

cliches sau doar sf valentin?

cu pasi repezi se apropie perioada din an pe care probabil o urasc cel mai mult. defapt ziua din an: 14 februarie. de vreo cativa ani am sentimentul asta si parca e din ce in ce mai puternic. recunosc, la inceput a fost ciuda si "eu de ce nu am si ei da?" dar dupa, pe masura ce am observat chestii (de un 14 eram cu o prietena si tipul, in timp ce statea cu iubita lui la o masa, cu trandafirul de rigoare pe masa, s-a uitat lung dupa noi. really now?:|), pe masura ce a devenit din ce in ce mai comerciala toata treaba (sau am ajuns eu sa constientizez), mi-am dat seama ca e pur si simplu o "sarbatoare" enervanta. cu atat mai enervant e ca, indiferent de tara, de oras, e la fel. vitrine pline ochi de inimioare, ciocolata, ursuleti si biletele de amor. bleah, sila. BUT (there's always a but), being a girl, being emotional and being basically dumb, in ciuda repulsiei (rationale) fata de chestiile astea, am momente (irationale) cand nu pot sa nu exclam un "oh maaaaan 8->" la vazul chestiilor astora. sau, how cliche is a cliche?:)) evident, cred ca si daca as fi beata turta mi s-ar parea complet ingrozitoare o inima d-aia mare rosie cu "ionel loves maria" sau o perna cu poza celor 2, dar uneori (doar uneori!!!) ma uit si eu admirativ la nenorocitul ala de trandafir, la ursul ala creepy (care pe cuvant, o sa ne omoare pe toti in timp ce dormim!!) si la barbatii aia stupizi care, pe 14 dimineata, alearga disperati dupa un cadou sau dupa o floare pentru ca, evident, au uitat ce zi e. deci pana la urma ma enerveaza mai mult faptul ca totul a devenit asa de...out there si de "u have to do it" decat lucrul in sine....

ps1: pentru ca urasc asa de mult st valentine's, o sa ma arunc fix in gura lupului si o sa asist la verona love fest 2011 (sau cum s-o numi defapt), pentru ca, asa cum au zis-o inteleptii inaintea mea, if you can't beat them, join them.:>

ps2: st valentine's sucks!!!!!


5 comments:

  1. Te stimez pentru ca intelegi cat de imbecila este aceasta zi a ratardatilor puberi....

    ReplyDelete
  2. pentru ca stim si noi, in ROmania noastra, ca AmericaCAcaCA e cea mai tare si aspiram la ea......


    nici macar lumea a treia nu suntem....
    suntem lumea a doua...medalia de argint...
    care cred ca e din cel mai ordinar metal...

    ba nu....e o folie de Al(umin)IU

    ReplyDelete
  3. ionel doesn't love maria >:P
    stefan loves maria :D

    ReplyDelete
  4. by the way, noi (stefan si cu mine :D ) am sarbatorit de dragobete :X

    ReplyDelete
  5. vai nu-mi mai spune de dragobete, ca eu azi m-am trezit "frate, a fost dragobetele:|" :)))) am uitat complet:|
    nu-i asa ca-s cea mai romantica persoana de pe pamant?:))

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9