Saturday, January 22, 2011

evolution is measured in band Ts

m-a apucat nostalgia maxim. mi s-a facut dor rau de tot de mica emoida de la 14-15 ani care asculta doar melodii de inima albastra si furie, care acum imi aduc doar un zambet enorm pe fata. crappy pseudo punk bands: you name them, i've listened to them :))

dar sa ma duc putin mai in spate chiar:

generala: eminem. eram badass rapper chick, understood nothing of what the man was saying, but his music (?) sounded so good:)) funny as crap, still love it. no. of Ts: 2

generala ---> liceu: incepea perioada pseudo punk. imi negam gusturile precedente, ascultam nebuneli de la frati-miu din camera si ma consideram rock. evident ca nu am si preluat nebunelile lui andrei, dar rockul yeah man!!!! si asa am ajuns sa ascult blink182 si simple plan si green day si good charlotte si altele din acelasi registru. a, si eram si putin sentimentala si a inceput sa-mi placa vama veche. no of Ts: 1 blink, 1 GD, 1 VV (nu le mai purtam pe alea 2 deloc)

liceu (inceput de tot): nebunelile lui frati-miu incepeau sa paraseasca incaperea si sa se mai auda si pe la mine cu claritate. inca imi pastram gusturile, dar mai stiam sa recunosc si eu mai o mel nirvana, mai un guns, d-astea:)) cam tot atunci a inceput sa-mi bage iulia in sange DM, dar nu, rockerul din mine se jena cu electronicele alea (doar mesajul imi placea de muream! da, rockerita rau dar ma topeam toata:)) ). no of Ts: 2 Nirvana, dintre care 1 hand me down de la andrei (si alea din etapa anterioara)

liceu (cam tot): DM lua din ce in ce mai mult teren. concert DM. in love for ever. dar inca mai eram yeaaaaaaaaaaaah maaaaan!!!! deci mai ramasesera tricourile (ala cu blink s-a facut naspa la spalat:( ) so. no. of Ts: 3 DM si celelalte

liceu (spre sfarsit): am slabit nene:)) imi stau toate tricourile ca naiba:)) nu mai merge asa. tb cumparate altele. imi mai sunt bune doar alea cu dm (care imi erau cam fixe la achizitionare:">) asa ca softie ce sunt apare si la suprafata, prin haine. tricoul cu nirvana cu maneca scurta are o gaura de tigara jos (nu ma intrebati de unde, nici azi nu stiu) ala cu maneca lunga inca mai e pe undeva prin sifonier, i still wear it sometimes (it's so big man:)) ) a, si tricoul cu vama de la voluntariat. no of Ts: 3 cu DM, ala cu nirvana once in a while, 1 cu vama

facultate: in sifonier mai sunt purtabile doar 3 cu DM. (2 din alea vechi s-au dus, 2 noi au venit in loc) (si ala de la primul concert, dar p-ala nu-l port ca dupa ar insemna sa-l spal si se strica :)) )

majoritatea inca mai exista la mine in dulap, stau acolo pe post de sleepwear vara sau running wear daca mi-e lene sa caut altceva :">

so yeah, nice road right?:>



7 comments:

  1. tu inca te mai consideri fana DM? baga acolo despre cand asculti Katy Perry :))) :P

    ReplyDelete
  2. se cheama diversitate in gusturi, nu ca ai sti tu ceva despre asta>:P>:P>:P

    ReplyDelete
  3. nu stiu deastea:)))
    una e sa asculti rock si apoi sa canti la panarama pe o manea gen BOMBA BOMBELOR (iti dau eu link da nu stii maneaua, o canta colegu-miu de camera prin facultate cu colegii lui). si alta e sa fii fana DM spre rock si sa n-ai habar de TOTU dar sa stii ultimul hit katy perry (cat te perii) :)) :P

    ReplyDelete
  4. eshti prea tare, iRi....


    ii arzi constant....de gradul @

    ReplyDelete
  5. ;;;






    care e your worst night(MARE)??


    (pt. irina)

    ReplyDelete
  6. eu am un singur tricou pe care scrie "THE Clash"

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9