Saturday, February 26, 2011

book of morality/techonology

2 filozofii care separat merg bestial, dar in momentul in care se incearca sa fie aplicate simultan, dau o mare mare dilema. din ciclul "mama m-a invatat":
1. trateaza-i pe altii asa cum vrei sa fii tu tratata
2. nu-i judeca pe ceilalti dupa valorile tale, ca toti suntem diferiti, ce pentru tine e frumos, pentru altul nu
cum am zis, merg bestial impreuna, dar cum naiba se presupune ca ar trebui sa-i tratez pe altii asa cum vreau sa fiu eu tratata (dupa normele mele) daca nu ii si judec dupa aceleasi norme? sure, n-ar trebui sa judec oamenii, dar sa fim seriosi, who doesn't?
totusi, asta mai da o alta problema: n-ar trebui sa ma supar atunci cand sunt tratata naspa, doar pentru ca persoana in cauza ma trateaza dupa propriile ei/lui valori, nu?
atunci toata problema cu diferente de clasa, de rasa, de religie si poate doar de cultura (background stuff) e complet irelevanta si e doar un mare mare cerc vicios. ne invartim in cerc, dam vina si plangem, ne purtam urat, discriminam si nu ne intelegem.
ar trebui sa existe un cod universal de norme si valori sau sa implementeze cineva in noi un cip care sa ne zica sa ne ghidam dupa aceleasi reguli. SAU ar trebui sa invatam sa nu mai punem suflet atunci cand diferentele astea au ca rezultat ceva naspa...SAU...ce altceva s-ar mai putea face? :-?

6 comments:

  1. Raspuns la comentariul de pe blogul meu, pentru care iti multumesc: este editata, are aplicat un efect, care creaza acea senzatie de slefuire, am umblat la expunere, dupa ce am aplicat acel efect, am umblat la saturatie si la culori, am umblat si la nivelul de negru, am reincadrat-o putin. daca vrei iti pot arataa cum arata originalul.

    ReplyDelete
  2. pledez pentru cip sau pentru un ceas/dispozitiv care sa ne atentioneze atunci cand gresim sau cand incalcam o regula, sau si mai bine, o solutie drastica: de fiecare data cand nu ne respectam si ne calcam in picioare ( ca de, ce fain e sentimentul cand faci pe altul sa sufere) sa ne intepe ceva ( oriunde, nu ma intereseaza, numai sa doara), ca data viitoare sa nu mai indraznim, cu vremea devine rutina:D... dar ar fi plictisitor, nu-i asa?
    pupusel, mi-e dor de tine...

    ReplyDelete
  3. sa ne ghidam toti dupa aceleasi reguli?
    C'mon..I know you better than that:P
    chiar vrei sa ne plictisim de moarte?:))

    ReplyDelete
  4. @Maria: e ca aia cu daca prostia ar durea...ehe...
    si mie mi-e super dor de tine :-<
    de pasti o sa ma las sa cant asa, pe ritm de bere gratis "te asteptam pe edgar quinet, sa iesi de la litere"? :">:*

    ReplyDelete
  5. luni ma duc la concert si aud cantecul :P

    ReplyDelete
  6. Azi femeile conduc lumea, sunt centrul pământului. Azi femeile sunt mai frumoase decât ieri. Şi asta se repetă în fiecare zi. La fel vom zice şi mâine şi peste mulţi ani la fel.
    Să zâmbeşti mereu.

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9