Sunday, December 1, 2013

filb 6

neata :*

cred ca v-am mai zis ca sezonul toamna-iarna este preferatul meu, nu doar la haine, ci si la evenimente culturale. targuri avem, reduceri online la carti mai mari decat de obicei avem, festivaluri de literatura avem. si tocmai despre un astfel de festival vreau sa va povestesc acum. 

e vorba de festivalul international de literatura de la bucuresti (pe scurt, filb), care a ajuns la a 6-a editie deja. Eu am fost la Clubul Taranului in fiecare an de cand am aflat de el (adica acum 3 ani) si mereu mi-a placut super mult. pe langa autori romani cunoscuti vin si straini, unii de care eu auzisem, dar si altii de care nu si pe care ma bucur mult ca i-am vazut. uite-asa afla omul ca mai exista si alta literatura in afara de cea britanica/americana/franceza/italiana. mai exista scriitori si din croatia, si din ungaria, si din multe alte locuri frumoase. da, stiu, sunt o ignoranta, dar ma tratez :D se citeste, se dezbate, se fac glume, se aplauda, se rade - e frumos frumos. 

anul asta, din pacate, nu prea am cum sa ajung - poate doar vineri, sper - dar voi trebuie neaparat sa va duceti.  vorba cuiva pe facebook: cum am putea sa spunem nu la literatura si alcool? 

sa recapitulam: 4, 5, 6 decembrie, Clubul Taranului, FILB 6!

p.s: si maine o sa fie doua conferinte foarte misto :D

ce ziceti? mergeti? 


No comments:

Post a Comment

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9