Saturday, December 28, 2013

all I want(ed) for christmas - book tag

neata :*

zilele trecute ale criss mi-a lasat o leapsa foarte sezoniera, care merge facuta si cateva zile dupa craciun, zic eu :D

1. Ce personaj fictiv ati vrea sa va lase Mosu' sub brad?

Ron. Weasly. Ron Ron. Won Won. Ron. Ok, o sa incetez acum.
2. Ce personaj vrei sa te sarute sub vasc?


Pai...Daca nu merge tot Ron, atunci Peeta :D

3. In scrisoarea pentru Mos Craciun, care sunt cele 5 carti pe care vrei sa le primesti?

N-o sa le trec pe cele primite deja (pe care o sa vi le arat asap), deci sa vedem:

1. 1Q84 - Haruki Murakami (pe care teoretic pot s-o am, adica i-am dat eu seria cadou lui frati-miu, dar o tine sechestrata in Suedia).
2. Catch-22 - Joseph Heller
3. Allegiant - Veronica Roth
4. Waiting for Alaska - John Green
5. Ceva de LLosa <3 br="" nbsp=""> 4. E Secret Santa la Hogwarts. Ce-ai vrea sa primesti?

Cred ca mi-ar placea ca Secret Santa-ul meu sa fie Filch si sa primesc acces o saptamana la Sectorul Interzis din biblioteca <3 nbsp="" p="">
5. Ai sansa sa petreci o zi cu personajele dintr-o carte si actorii care le interpreteaza in adaptarea cinematografica. Care ar fi acelea?

Clar as alege Julie & Julia, deci Meryl Streep si Amy Adams :D

6. Ce creatura fictiva ai vrea sa-l inlocuiasca pe Rudolph si s-o intalnesti pe acoperis?

Nu e carte, dar asta e:D donkey, din shrek :D

7. Care vor fi cele 10 personaje pe care le vei invita la petrecerea de ajunul Anului Nou?

Ron, Hermione, Harry (Harry Potter), Katniss, Peeta (The Hunger Games), Pat (Silver Linings Playbook), Julie (Julie & Julia), Pi (Life of Pi), Pearl (Fetele din Shanghai), Henry LeTamble (Sotia calatorului in timp)

8. Ce personaj ar fi un Mos Craciun ideal?

Dumbledore :D

In caz ca nu ati facut leapsa, luati-o, ca-s tare curioasa sa va aflu raspunsurile. mai ales la intrebarea cu secret santa si hogwarts :)) 

3 comments:

  1. inca una: http://paginimarcate.blogspot.ro/2013/12/oldies-but-goodies-leapsa.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. cine nu ma lasa pe mine sa raman fara idei de postari :)) multam!

      Delete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9