Sunday, November 24, 2013

hottest books of december/winter reads

hello hello :*

desi cred ca mai toti ne-am umplut book bag-urile acum, de black friday, tot timpul este loc de mai mult :D pana sa va arat ce mi-am luat eu luna asta, o sa va arat ce-mi face cu ochiul din lansarile din decembrie :D am incercat sa nu pun doar carti...christmasy, dar nu m-am putut abtine.oops :D

1. Christmas at Carrington's - Alexandra Brown 


2. When it's a jar - Tom Holt  - aici povestea nu ma da pe spate...dar coperta....yumm!


3. The Gingerbread House - Carin Gerhardsen - trebuia sa fie si o carte care se petrece in Suedia, la cat de mult imi place trilogia Millenium :D


4. The Vanishing Thief: A Victorian Bookshop Mystery - Kate Parker


5. Innocence - Dean Koontz  - din nou coperta e....wow!


Voi ce ati citi din astea sau ce alte carti numai bune de citit in pat, cu ciocolata calda alaturi, aveti?

4 comments:

  1. Hm, foarte interesante titlurile! Îmi plac foarte mult coperţilor. Sunt foarte reuşite şi sugestive :).

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9