Friday, November 8, 2013

goodreads chat: markus zusak

hello dears :*

azi e una din zilele alea cand teoretic stai acasa ca sa faci treaba. eu am langa mine deschisa o carte de lingvistica pentru disertatie, dar si o sumedenie de tab-uri, care mai de care mai interesante.

unul din ele este chat-ul inregistrat pe good reads cu markus zusak, autorul "the book thief" (puteti citi recenzia mea in link)


ca si in cazul "the fault in our stars", ma asteptam la un autor "tipic", dar am fost foarte placut surprinsa de cat de destins si relaxat e :D

puteti sa va uitati la inregistrare aici: https://www.goodreads.com/videos/54410-authors-live-at-goodreads-markus-zusak

ati citit cartea?

2 comments:

  1. Iubesc momentele acelea cand autorii sunt degajati si relaxati atunci cand nu iti dau peste nas si nu sufera de narcisism, e placut sa dai si de acest gen de oameni, cat despre hotul de carti este prima pe lista mea de dorinte, mai ales ca ma atrage subiectul

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9