Saturday, April 27, 2013

booky sunday - tales of sex and suburban lunacy

hello:*

daca in ultima vreme am citit doar carti "serioase", a venit si randul unui chick-lit, foarte, foarte roz "Tales of Sex and Suburban Lunacy", de Helen Argiro, carte pe care am castigat-o pe Goodreads. Cei de la Goodreads au o chestie foarte misto: autori aflati mai la inceput de drum trimit carti unor cititori, urmand ca acestia sa le faca recenzia. Cititorii se inscriu la concurs si castigatorul e ales...nu se stie exact cum :))

In fine, sa revenim la carte: dupa parerea mea, se vrea o combinatie de Sex and The City si Desperate Housewives, nu pe taram american, ci in Canada. Cartea surprinde vietile a mai multor femei, majoritatea de peste 40 de ani, care incearca sa-si gaseasca fericirea si partenerul. Doar ca in aceasta epoca nebuna, barbatii de varsta asta se uita doar la fete tinere, sa te intalnesti cu barbati mai tineri e considerat tabu etc. Nu exista un fir narativ propriu-zis, ci doar secvente din vietile femeilor in cauza.

Mie una...nu prea mi-a placut. Sigur, nu se vrea a fi filozofie, dar nici ca lectura usoara nu m-a dat pe spate. E foarte posibil sa fie din cauza ca era vorba de femei mature (la cei 22 de ani ai mei...sa fim seriosi), puse in situatii cu care eu nu m-am confruntat, intr-o tara despre a carei mentalitate nu stiu mare lucru, in suburbii.

Daca dati de carte, cititi-o, ca e altceva fata de ce suntem noi obisnuiti, dar, cu parere de rau va spun ca daca ar exista o continuare, nu m-as grabi sa o cumpar.

Pe Goodreads i-am acordat 3 stele din 5 pentru simplul fapt ca nu m-am regasit deloc in carte si nu m-a atins in niciun fel, dar e scrisa nostim :D

2 comments:

  1. Ce fain ca ai castigat-o e GoodReads! M-am mai inscris si eu, insa niciodata n-am fost norocoasa.. deci chiar se poate, si trimit si in Romania. Magnific :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cum sa nu? mi-a zis o fata ca ea deja a castigat 2. deci mult noroc!

      Delete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9