Thursday, August 2, 2012

cola light + J.P. Gaultier = love


hello hello :*

desi acesta NU e un blog de beauty, sunt fata, asa ca pot sa aberez on and on despre moda, stil si alte probleme. mi-am dat seama ca am acest drept ieri cand, uitandu-ma la ultimul batman (the dark night nusht ce face), incercam doar sa-mi aduc aminte cum a fost carrie bradshaw imbracata cand a fost invitata la bursa. in timp ce oamenii se omorau p-acolo. sau ca aspectul meu preferat din film a fost prezenta superbei anne hathaway.

pe drum, ieri, vorbeam cu unul (anume) despre cum moda e asa o lume in care toti se mananca unii pe altii (ca de mancat propriu-zis n-are voie nimeni) cum e greu ca naiba sa reusesti si cum e extra stresant. concluzia mea a fost "i love it!!!!". I do love it. ador sa ma uit la prezentari, documentare si chiar campanii. si mai ales, pic in plasa designeri-lor care-si fac reclama prin asocierea cu brandurile. (sau brandurile prin asocierea cu designerii). (eu cand va zic ca am suflet de turist american nu ma credeti:D). de ce? pur si simplu ca iese ceva frumos, la care ador sa ma uit. si pentru ca o sticla de cola light e parca mai frumoasa cand te duce cu gandul la moda, la arta, la super frumusete. d-aia a fost facuta achizitia din poza. doar d-aia. ador sticla. aia e:))

in concluzie, cola light + J.P. Gaultier = irina gets all crazy and in love :D

videoclipul de promovare aici

ps: pe unghii am OPI - Russian Navy :D un semi-prim NOTD :D

1 comment:

  1. Uuu, ador sticla.

    Mi-ai lipsit, iri!
    Te pup şi te aştept pe la mine!>:D<

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9