Sunday, July 1, 2012

despre betii si femei frustrate



Hello hello:*

V-am zis ca revin? iata-ma, cu un post de incalzire:

Cred ca deja toata blogosfera stie ca atunci cand scriu despre viata de femeie single, salbatica si seducatoare sunt plina de sh#$! Dar despre viata de fata cu baiat, pot sa vorbesc destul de mult si adesea destul de prost. O sa vorbesc acum insa despre un aspect care stiu sigur ca frustreaza macar inca o persoana pe pamant: serile cand tu stai ca frustrata acasa in timp ce baiatul cade lat printr-o bodega plina de soareci si gandaci.

Eu in acele seri fac 13-14 prin casa, mananc trei cutii de inghetata si ma uit de 20 de ori la Sex and the City. Vorbesc cu toate fetele din lista de mess, injurand si facand ca toate alea si la intrebarea "draga, mi se pare mie sau nu te simti prea bine?" raspund cu un ciufut "nu draga, ti se pare!!!!!!"

Eu in acele seri ma jur ca atunci cand el se scoala din betie o sa vada el!!!! Ca stiu eu ca a cazut, ca si-a rupt o mana si ca s-a facut de ras! Ce, nu stiu eu ce se intampla la betiile astea? Ce gagici proaste? Ca e asa de varza incat nici la gagici proaste nu se mai poate da!

Si el ajunge acasa si zice "da iubi, hac! sunt bi....bine". Si eu ma gandesc ca daca as sta cu el, i-as scoate pantofii, l-as injura de toate alea si l-as duce sa se culce. Si da, a doua zi dimineata ar vedea el!!!! Auzi, betii 8-|

Si cred ca ce ma frustreaza cel mai rau nu e betia in sine ca heck, suntem oameni, dar sentimentul ala pana cand telefonul ma anunta ca al meu El e bine. Si de fiecare data ma jur ca o sa ma fac si eu prastie fara el, sa vada cum e!!!!!!!!

Chelner, o limonada, te rog!


9 comments:

  1. haha :)))
    si ai reusit sa te faci vreodata prastie si tu?

    ReplyDelete
  2. @Lost in amsterdam: nu ma :)) deci asta cred ca e visul meu in viata, jur :)) de fiecare data cand beau peste masura mi se face rau fizic si o voce in capul meu urla "stoooop!!!" , so I stop :-<

    ReplyDelete
  3. :))
    Eu n-am issues din-astea. Iesim si impreuna si separat si ne ”simtem” bine :).

    ReplyDelete
  4. bine ai revenit=)) dar sa stii ca nu te imbeti din limonada=)) hai cu vodka=))

    ReplyDelete
  5. Oare stii sentimentul ce il are el,atunci cand te va vedea pe tine beata..de la o limonada?;))

    ReplyDelete
  6. trebuie mult antrenament ca sa te faci prastie :)))

    ReplyDelete
  7. Exact asa sunt eu acum ... dar nu de o seara .. de o saptamana ! A plecat la mare ( fara mine , in fine ) si de atunci aiai a fost . Chiar am scris pe blog la mine de aceasa mica frustrare a mea .

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9