Friday, March 23, 2012

girl's night in



buna serile, dragi bloggeri :*

va scriu din scaunul meu comfy, nu din baia vreunui club. sunt imbracata in reiati si in tricou, nu in fusta cu sclipici si top decolatat pana la buric. in loc de tocuri de 10 cm. am papuci. in loc sa degust classy un pahar de "ceva" (ca asta e noua moda, se bea "ceva") sorb cu nesimtire din ultimele guri de cafea.

daca ma credeti o trista, imi pare rau. dar in seara asta ma voi desfata cu cateva ore doar pentru mine. in geanta ma asteapta cuminte elle-ul de pe aprilie, la tv trebuie sa inceara romanii au talent, o punga mare de floricele asteapta sa cante in microundele mele si toulouse (motanul meu) sta la panda pentru niste picioare pe care o sa le muste cand o sa inceapa sa danseze. (these slippers are made for dancing \:d/).

stiti cine o sa mai fie fericite astazi? unghiile mele, care vor primi a french dime for your thoughts. si ca tot veni vorba de oje, de culori, de bunadispozitie, pe bloguri opi este in forma mare astazi. 2 bloguri super, cu 2 giveawayuri absolut minunate: adelasirgie si fetele de la "ce vor fetele" ne premiaza cu aceste mici bucurii la sticluta.

enjoy si succes!

pups:*

7 comments:

  1. mi-e dor si mie de o seara ca a ta...

    ReplyDelete
  2. O foarte frumoasa seara.. deloc complicata, fara prieteni :x

    ReplyDelete
  3. uite pe cineva care stie sa fie fericita:>

    ReplyDelete
  4. Buna ziua,

    Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere 35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .

    Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ametelile .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
    Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.

    dumitru_gabriela31@yahoo.com

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9