Thursday, March 8, 2012

8, 10, 24


salutari din taramul florilor si al veseliei :-)

si acum voi va veti intreba ce naiba am fumat. ei bine, in afara de faptul ca am ramas intoxicata de mirosul florilor, am avut o zi nesperat de frumoasa si de ciudata.

a inceput scurt cu 4 ore de italiana, ca sa nu cumva sa uit cat de mult urasc limba asta.

a continuat cu panica si cumparaturi in 3 magazine diferite pentru 4 produse (o sa vedeti pentru ce).

aventura a fost si mai interesanta atunci cand am observat ca doamna florareasa mi-a dat 10 lalele. pentru cine nu stie, mama e mai vesela si mai verde ca niciodata, deci nu mergea. coborat din autobuz, cautat o a 11-a lalea. gasit.

ajunsa acasa, am avut fix o ora pentru partea a doua a cadoului, pe care o puteti gasi aici. o reteta extra simpla, extra gustoasa si extra aromata. ce sa mai. extra. dar si extra panica pentru incadreara in timp. (am facut 24 de bucati:D)

sparlit cadourile primite de mama de 8 martie. (a girl's gotta do what a girl's gotta do, right?).

cazuta lata. adica acum. mi-e somnn, mi-e cald, mi-e bine. mi-e sila de manzoni, cu care imi voi petrece aceasta noapte. este amantul perfect. scrie despre istorie si ciuma. iubire mai putin.

ideea e, frumoasele mele fetele, ca va doresc la multi ani!

PS: multumesc mult pentru comentariile de la recenzie!!!!

2 comments:

  1. La multi ani cu intarziere! :*
    O zi frumoasa in continuare!:)

    Dee.

    ReplyDelete
  2. si eu i-am furat cadourile mamei :))

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9