Saturday, December 24, 2011

tonight's the night


ei, dragii babei, am ajuns in sfarsit la una din zilele mele preferate din an:D la noapte vine mosu (pentru ca exista, fraierilor!!!!) si o sa gaseasca un brad frumos, maricel, plin de globuri rosii si aurii, cu un varf care se duce aprig spre vecinul de la 8:D

in camera mea mi-am pus un stocking la geam, globulete la fereastra si pe usa, tot felul de lumanarele si mos craciuni pe biblioteca. mai am doar sa-mi schimb cuvertura de pat din albastra in rosie, courtesy of mom:D

caciula de mos craciun sta bine fixata pe cap, unghiile sunt in proces de uscare (un rosu aprins aprins), hainele sunt un mix nefericit de verde si rosu. ce sa mai, daca imi pun si cizme maro (ceea ce o sa fac), o sa arat fix ca un pom de craciun.

cadourile pentru mom, dad si bro sunt impachetate si asteapta sa dea iama sub brad. cadourile pentru the guy and my bitches inca isi asteapta randul la divizia de impachetare.

ce sa va zic, va doresc sa primiti fix ce ati vrut, sa va bucurati de o familie care adora craciunul, sa va miroasa in case a scortisoara, cozonac si sarmale si sa curga rauri de tuica fiarta pentru alcolisti si de veselie pentru cei care nu le au cu viciile.

va pup cu mare drag si va doresc un craciun super fericit!!!

7 comments:

  1. sper ca ai avut o zi de craciun superba :*

    ReplyDelete
  2. si eu cred in mosu'

    ReplyDelete
  3. @Aira, Rose, Nymphetamine, Melissa: craciun fericit si voua, dragele mele :* cu o mica intarziere:">

    @miss rose: ft bine! a venit cu sacul plin?:-*

    ReplyDelete
  4. Daaa.si eu inca mai cred in Mosulet:D

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9