Saturday, December 3, 2011

educated sunday morning


hello hello,

mi-am reinceput scrierile de duminica dimineata pentru ca, din nou, m-am sculat putin mai devreme decat planuisem.

de ce educated? pai in primul rand, ca sa am eu ocazia sa ma plang de cele 2 examene super naspa pe care le am saptamana asta (sa-mi tineti pumnii luni si miercuri va rog!!!) si in al doilea rand, ca sa va invit in 2 locuri care pun pariu ca o sa ne fie tuturor teribil de dragi (pentru ca nici eu n-am fost pana acum):

1. FILB - Festivalul international de literatura de la Bucuresti, care incepe miercuri, si se termina vineri, la Muzeul Taranului Roman. E inca tinerel, la a 4-a editie, dar poate o sa fie fain. Care vine cu mine? Mai multe detalii aici.

2. Libraria Bastilia - asta da librarie cu potential. Din ce am vazut, mai mai ca pare mai misto decat Carturesti. (app, s-a deschis Carturesti in AFI :D). Si cica pana pe 11 decembrie au reducere 25% la TOATE cartile. Eu zic ca merita sa aruncam o privire. Eu ajung sambata viitoare: daca cineva de aici vrea sa ne intalnim si sa mergem impreuna, din nou, placerea mea. Detalii aici.

Imi pare rau ca e post mai mult pentru cei din Bucuresti. Pentru cei care nu-s din frumoasa noastra urbe, voi pe unde mergeti cand aveti chef de miros de carti si liniste?

16 comments:

  1. Din pacate nici eu nu sunt din Buc. Dar eu prefer sa intru pe net daca chiar am pofta de citit, si incerc sa gasesc ceva interesant :)

    ReplyDelete
  2. Hm...as veni eu sambata viitoare la Libraria Bastilia ( invat in ASE si ajung usor ;)) ) . Te tin la curent!

    ReplyDelete
  3. Eu... eu obisnuiesc sa stau la calculator, pun niste muzica linistitoare si deschid cartea pe care o downloadata de pe net. Eventual iau cartile de la biblioteca, dar majoritatea pe care vreau sa le citesc sunt destul de noi aparute, iar la biblioteca dintr'un oras asa de mic... nu prea se gaseste nimic. Si ma mai intreaba lumea de ce vreau sa ma mut in orase mari..:))

    ReplyDelete
  4. Succes la examene! Iti tin pumnii,ai grija.
    Hug >:D<

    ReplyDelete
  5. Ma duc la biblioteca. DE curand a a dus o gramada de carti noi inclusiv toate volumele din Jurnalele vampirilor de L.J.Smith pe care nu am apucat sa le citesc . Si multe carti de Stehpen King. SI o gramada de alte chestii. Mi-ar placea sa stau in Bucuresti si sa ajung in toate locurile frumoase de acolo, dar...:-?? Spor la examene! cand scrii pe foaie sa nu te gandesti ca mai e putin si vine vacanta.:)) Sa fi concentrata acolo!

    ReplyDelete
  6. la filb o sa se citeasca carti sau se mai fac si alte activitati?:D nu prea am inteles din programul lor:">:-s

    ReplyDelete
  7. @Melissa: o sa se citeasca pasaje, apoi o sa fie discutii pe seama cartilor, nu neaparat ale pasajelor. dar se citesc asa, ca sa isi fac oamenii o idee:D dar importante sunt discutiile

    ReplyDelete
  8. Succes la examene. Acum imi doresc sa fi fost din Bucuresti... Cand o sa mai cresc, o sa lucrez intr-o librarie 8->

    ReplyDelete
  9. Ah, mersi, as veni daca gasesc pe cineva sa mearga cu mine:d. Bafta la examene!

    ReplyDelete
  10. Sincer eu îl întreb pe unchiul meu de nişte cărţi bune şi apoi merg la bibliotecă. Funcţionează!

    ReplyDelete
  11. de la anul o sa fiu si eu in bucuresti:X

    ReplyDelete
  12. @Gagauta: ce misto ar fi 8-> da aia care lucreaza la librarie au voie sa si citeasca ce-i acolo?:-?

    @Patratel: :O ce tare! si pe mine tot unchiul meu m-a ghidat spre o groaza de carti ffff bune.

    @Nymphetamine: te asteptam cu tot dragul :x:x

    @Melissa: eu o sa fiu acolo, deci daca poti sa ajungi e bestial, ca ne si intalnim cu ocazia asta:D

    @Everybody: faza, tocmai am aflat ca nu mai dau examenul de maine, s-a mutat lunea viitoare b-) ramane doar cel de miercuri:D

    ReplyDelete
  13. @Andra: eu am fost azi, dar nu am stat ft mult ca era pliiiin si eu in picioare cu ghiozdanu si geaca si umbrela, nu mai puteam :)) au fost mircea cartarescu si paul bailey:D maine iar o sa vin, o sa ajung mai devreme, pe la 5 si ceva. si vineri la fel. deci daca poti sa ajungi, e bestial :x

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9