Tuesday, November 22, 2011

winter wish list

buna seara dragii babei,

in weekendul asta am stat mai mult in casa, incercand cu disperare sa evit frigul de afara. si ca sa ma incalzesc si mai bine, mi-am tranit o cana mare de cafea si am stat pe net toooooata ziulica pe siteuri de cadouri, fashion, beauty, monden. you name it, I was there. asa am reusit sa-mi fac un micut wishlist. o sa pun cate un obiect din fiecare categorie de interes major, ca sa nu va plictisesc:

1. incep cu ce e mai important si mai realizabil, cu sprijinul adelei sirghie care organizeaza din nou un giveaway minunat care ma face sa intru in transa de opiopiopiopi cu care deja v-am obisnuit. mi-ar placea la disperare sa adaug la micuta (dar cocheta) mea colectie de opi nuanta wocka wocka din colectia muppets. am vazut atatea poze cu oja asta si mereu nuanta era alta, ca mor de curiozitate sa vad cum ar arata si la mine. ce ziceti?


2. ca sa ramanem in sfera asta, am gasit un parfum, mama ce parfum, Prada Candy se cheama. e usor dulce, numai bun de iarna, de care m-am indragostit iremediabil. Intamplarea a facut ca si in elle sa fie o mostra, absolut delicios miroase. yumm yumm.


3. aici revin cu o pasiune mai veche: pantofii de la otter. stiu ca i-ati mai vazut o data, dar TREBUIE sa fie in wish list, cause I want them so:



4. rochia asta minunata de-a aparut in gossip girl acum cateva episoade, pe care tot vreau sa mi-o fac (puteti voi sa mi-o cumparati de-a gata daca vreti :-s)



5. si acum ceva pentru diminetile astea mohorate, cand patul nu te lasa deloc sa te ridici, dar o faci pentru 10 minute, cat sa te duci sa-ti iei cafea si toast :D

6 comments:

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9