Wednesday, November 30, 2011

can you count to 10?


zilele astea am primit o leapsa ft filosofica de la Miss S. pe care am zis ca e bine s-o fac in momente de mai mare liniste. cum acel moment a sosit, hai sa va spun cele 10 lucruri pe care le-am invatat eu in cei 20 de ani si 10 luni de viata:

1. sa vorbesc, sa merg, sa mananc, sa ma duc singura la WC, sa ma imbrac si sa-mi leg sireturile (asta ca sa incepem intr-o nota mai relaxata)

2. ca nu suntem copii exacte a nimic: nu suntem exact ca parintii nostri, nici ca oamenii de pe posterele din camera, nici macar ca personajul ala bestial din carte

3.ca sinceritatea nu e mereu totul: unele lucruri chiar nu merita spuse: nu rezolvi absolut nimic si de cele mai multe ori mai si ranesti o persoana sau doua

4. ca e bine sa ai mereu teluri: nu obsesive, nu sa faci din ele ceva fara de care mori, dar sa ai niste deadline-uri, niste obiective, niste masuri dupa care sa te ghidezi cat de cat

5. sa nu asculti pe nimeni complet: trebuie sa luam ceva de la fiecare, sa studiem problema pe toate fetele, pentru ca uneori gardul poate fi un loc extrem de comod:D

6. ca basmele ne mint: nu exista fat frumos, nici zana cea buna si nici macar un pitic somnoros. exista doar oameni urati, prosti, enervanti, asa cum exista si oameni pe care ii iubesti

7. sa lasi oamenii din jurul tau sa....reach to you. daca vor, daca dovedesc ca vor cu adevarat, lasa-i. poate poate o sa isi lase amprenta asupra ta. si daca e de rau, ce? preferi fii la fel de plat si nepatat ca o foaie cumparata de pandispan, sau la fel de "patat" si "imperfect" ca o bezea mare?

8. sa dorm. sa dorm inteligent. cat trebuie, cand trebuie, pentru ca trebuie. nu dorm ziua, nu dorm mai mult de 8-9 ore. nu dorm cand am multe de facut. dorm insa cand am foarte multe de facut. dorm pe bucatele atunci, ca macar psihicul meu sa creada ca sunt odihnita.

9. ca nu e bine sa fii mereu serios: cum a zis azi o profa de-a mea: "yes, you must be crazy in order to be a linguist. but it's fun! if you're not crazy, it's just boring" (n-am citat perfect, dar ideea asta era).

10. ca de cele mai multe ori e mai bine sa-ti petreci 3 zile citind o carte decat 2 ore vazand un film :-)

acum, din intelepciunea blogosferica, sa mai auzim de la:

C.L.M
Mistocareala
Oana
Emme
Rose
Patratel
Erys
Melissa
Calator
Pumpkin Pie

14 comments:

  1. ultimul lucru este foarte bine spus! si multumesc mult pentru leapsa!:*

    ReplyDelete
  2. Am sa o preiau in week-end sau cel mai sigur joi seara :)

    ReplyDelete
  3. >:D<multumesc
    eu am programul de somn foarte aiurea:))

    ReplyDelete
  4. Se vede ca nu ai trecut degeaba prin cei 20 de ani si 10 luni :)

    ReplyDelete
  5. Sar'naaaa! am mai facut-o!:D>:D<

    http://crazy-in-loveee.blogspot.com/2011/11/lucruri-pe-care-le-am-invatat-de-cand.html

    :D

    ReplyDelete
  6. Salutari din Ploiesti, Romania :) Odorica

    ReplyDelete
  7. adevarate respunsurile tale (imi place mai ales ultimul) >:D<

    ReplyDelete
  8. @Rose, Nymphetamine, Bia, Aira: multumuesc mult fetelor :*:*

    @Ion: bucurestiul raspunde la salut:*

    ReplyDelete
  9. Am promis ca am sa o fac dar am 2 lepse deodata si asta e cam poetica si trebuie timp de gandire ... deci eu am salvate ca postari nefinalizate .... cand voi fi poet voi finaliza lepsele :) :> Sa nu spui ca am uitat de leapsa ta ...

    ReplyDelete
  10. Acuma reluan postarile tale mi-am dat seama ca nu ti-am raspuns prima data cand am citit. Am scris recent ceva tareeeeeeeeee asemenator, stii tu. Te pup!

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9