Saturday, August 6, 2011

booky blog


Am preluat o leapsa extrem de "pe sufletul meu" de la Pumpkin Pie, care cere sa vorbim despre carti si autori si preferinte literare, tot tacamul.

Ideea e urmatoarea: Pentru această leapşă, înşiruie câte o carte preferată al cărei titlu începe cu câte o literă din alfabet. Dacă nu ai o carte pentru litere mai ciudate, cum ar fi Q, X sau K, o poţi înlocui cu o carte preferată care conţine acea literă în titlu. Ai voie să pui în lista ta şi cărţi care nu aparţin beletristicii.

A - Alice in tara minunilor,Carol Lewis
B - Macbeth, William Shakespeare
C - Corectii, Jonathan Franzen
D - David Copperfield, Charles Dickens
E - Exuvii, Simona Popescu
F - French Coca Cola, Claudia Golea
G - Gone with the Wind, Margaret Mitchell (am pus-o aici ca P-ul o sa fie luat cu o carte la fel de buna)
H - Harry Potter, J.K. Rowling
I - Iarna vrajbei noastre, John Steinback
I - Intoarcerea din rai, Mircea Eliade
J - ?
K - Anna Karenina, Lev Tolstoi
L - La raul Piedra am sezut si-am plans, Paolo Coelho
M - Ma numesc Rosu, Orhan Pamuk
N - Noapte de sanziene, Mircea Eliade
O - O pasare pe sarma, Ioana Nicolaie
P - Pamantul de sub talpile ei, Salman Rushdie
Q- ?
R - Ratacirile fetei nesabuite, Mario Vargas Llosa
S - Sa ucizi o pasare cantatoare, Harper Lee
Sh - Shalinar clovnul, Salma Rushdie
T - The interrogative mood, Pidgett Powell
Tz - O suta unu dalmatieni, Dodie Smith
U - Un diamant cat hotelul Ritz, Scott Fitsgerald
V - Un veac de singuratate, Gabriel Garcia Marquez
W - Newgate, London's Prototype of Hell, Stephen Halliday
X - ?
Y - Portretul lui Dorian Gray, Oscar Wilde
Z - Vrajitorul din Oz, L. Frank Baum



Dau leapsa mai departe:
Roxy
Corina
Sara
Melissa
Aira

11 comments:

  1. Este foarte dragut sa vad ca oamenii chiar preiau lepse de la mine!
    Ma bucur mult ca ai luat-o! :*

    ReplyDelete
  2. Cred ca ti-a luat ceva timp sa o faci :)) Frumoase cartile mentionate in special La raul Piedra am sezut si-am plans de Paolo Coelho , scriitorul meu de suflet. :)

    ReplyDelete
  3. ai gusturi bune in materie de literatura:)

    ReplyDelete
  4. @Punpkin Pie: pai mi-a placut mult mult si na :D

    @Mademoiselle: sa stii ca mie Coelho in mod normal nu prea imi place. adica asta e singura de el care mi s-a parut wow :x

    @Nymphetamine: multumesc :*

    ReplyDelete
  5. @iri: te-am trecut cu cel mai mare drag şi în blogroll şi în lista blogurilor pe care le vizitez cel mai des şi care-mi plac mult. :*

    ReplyDelete
  6. Frumoasa leapsa :)
    si frumoase raspunsuri :*

    ReplyDelete
  7. Sa ucizi o pasare cantatoare:X

    Mersi, e tare draguta, o fac acum:D:))

    ReplyDelete
  8. Mersi pentru leapsa.Am sa o fac si eu cat de curand :)

    ReplyDelete
  9. Am completat leapșa... nu arată foarte bine. Sunt litere în dreptul cărora nu am avut ce scrie pentru că nu am citit nicio carte care să înceapă cu literele acelea. Oricum, mulțumesc! :) Am reușit să fac astfel ceva ordine în bibliotecă. :)

    ReplyDelete
  10. Imi place leapsa asta, este chiar constructiva. Bravo pentru idee.

    ReplyDelete
  11. @aripi albastre: ia-o si tu daca vrei:d the more, the merrier:d

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9