Monday, July 25, 2011

universul unei fete


acum cateva luni circula pe net un articol ft fain despre misterul pe care il starneste baia fetelor si lucrurile pe care fetele le fac acolo (credem in ideea ca fetele nu elimina niciun fel de substante din corp, si daca e s-o faca, substantele vin sub forma unui curcubeu).

zilele trecute citeam o carte in care un pusti (12-13 ani) intra pt prima data la sora lui in camera si recunoastea fascinatia pe care o are fata de acest univers feminin. si, nefiind acasa, am inceput sa-mi vizualizez camera ca pe un film si sa-mi dau seama de ce poate fi fascinanta.

camera mea e un mix (zic eu, natural) de irinele din ultimii 6-7 ani. cand deschizi usa, te izbeste mare posterul cu Depeche Mode luat inainte de concertul din 2006. putin mai la stanga este un dulap (asa numitul The Shrine) care e tapetat cu poze cu ei, in care stau toate albumele, dvd-urile, revistele, bratarile, insignele si orice are legatura cu trupa. in biblioteca respectiva mai stau si carti, multe carti, incepand cu eliade, ajungand la o colectie jenant de mare de carti din colectia Chic (NU mi-e jena cu ele!!!!) si terminand cu wilde, fitzgerald, powell, pamuk si altii mai...recenti in preferintele mele. pe aceeasi biblioteca stau insirate intr-un haos ordonat mici bufnite, gargarite, flori, canute de cafea, lumanarele, poze, masti venetiene si alte chestii miniaturale.

Vizavi de biblioteca e micutul meu pat (care e ft mic:|), deasupra caruia mai e o biblioteca cu carti si jucarii. In fata patului este un tablou d-ala gen de bar, primit anul trecut de craciun si deasupra patului va sta (incepand cu saptamana viitoare) un poster mare cu johnny cash (ultima mea obsesie). Tot in sus p-acolo stau vreo 5-6 cutii care contin cursurile din ultimii 2 ani :d

Ca sa nu ma considerati the ultimate book worm, daca va uitati putin mai in dreapta o sa vedeti doua usi caramizii pe care troneaza kurt cobain. La deschiderea lor o sa va zambeasca tamp prietenele mele, frati-miu si un alt tembel "sexy si adorabil" (his saying, not mine), cei care sunt momentan "pazitorii hainelor lui iri". Si aici incepe nebunia: zeci de culori, materiale, stiluri si ocazii (daca lumea m-ar cataloga dupa haine, ar zice ca-s nebuna si atat). o inconstanta la fel de mare e si in dulapiorul mai mic, de langa sifonier, unde la deschidere dai de rosu, verde, albastru, negru, transparent, visiniu, mov, vanilie, portocale, mere, mirosuri dulciu, tari, fresh, elegante, sport, creme de corp, de maini de picioare de fata si de orice parte a corpului (mai putin de fund :-? ar trebui sa-mi iau si una d-aia:-? vreo recomandare?)

In final, langa sifonier, stau racheta mea de tenis, umbrela funky si posterul cu vama - semnat de chirila (care si-a pierdut locul din cauza bar-painting-ului de care v-am zis).

Cam asta e camera mea. Fascinanta? Nu neaparat, dar zau ca mie imi place:)

3 comments:

  1. :)) Fascinant da, probabil m-as pierde in micul tau univers, n-as stii ce sa admir mai intai! :))

    Frumoasa descriere! :D

    ReplyDelete
  2. Bravo pentru colectia de carti Chic! Si mie imi plac mult, am cateva. Dragut articol!

    ReplyDelete
  3. Hei, dar cartile din colectia Chic sunt o mandrie nu o rusine:)) Pe mine ma destind la maxim:X

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9