Friday, July 1, 2011

cafea si cultura






guys, azi am facut un mini-infarct cand era sa-mi sparg cana de cafea. stiu ca am doar 20 de ani, dar sunt groaznic de conservatoare cand vine vorba de anumite lucruri, inclusiv bestiala mea cana de cafea: din fericire doar s-a ciobit putin putin

anyway, dupa episodul asta, imi fac cafeaua si dau drumul la stirile de la ora 7, in care un nene vorbea despre nusht ce incident, ai carui autori s-au intalnit, fiti atenti "intr-un spatiu cultural public, un bar". nu ma iau acum de terminologia juridica sau whatever, dar de cand mama naibii au devenit barurile spatii culturale? ca sa fim seriosi, nu in toate barurile au loc concerte si piese de teatru :

si daca barurile au devenit spatii culturale, ce facem noi, mai mult sau mai putin, adica betii pana cadem lati sub mese, e cultura? si barmanul e moderatorul discutiilor? nu stiu, oi fi eu din nou conservatoare, dar hai sa lasam ceaiul sa mearga la cultura si berea la distractie.

daca nu, care are chef de o serata culturala?:))

PS: apropo de cultura, check this out: mi se pare absolut bestial, pentru ca autobuzele sunt mai mult spatii culturale decat barurile, eu chiar as vrea sa merg

2 comments:

  1. Fermecător blog! E ca o călătorie în timp, înapoi... :)
    Barurile pot fi spaţii culturale. Depinde cu ce ochi priveşti în jur. Descoperi personaje. Te uiţi la cineva care stă singur/ă la masă şi te întrebi la ce se gândeşte. Îi cauţi un nume potrivit, îi pui în cârcă o poveste. Pe urmă o scrii.
    Nu merge să vezi lucrurile şi aşa?

    ReplyDelete
  2. Frumoase temele abordate. Chiar abordate cu intelepciune. Dar si mai suprinzator e cum s-a schimbat limba romana in ultimii ani. Seamana din ce in ce mai mult cu engleza...

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9