Thursday, July 7, 2011

da iarba pe gat!



cred ca ati vazut deja stirea aia penibila despre berea cu marijuana. e ultima senzatie la galati. la inceput eram "a, ok, meh", dupa am ras, dupa am plans si dupa am zis "ba ce dracu?:"

ca un super om de PR ce sunt (NOT!!) zic ca e doar media stunt. se cumpara in disperare aia si ce-i drept si eu as cumpara, doar sa vad cum e. faza funly e ca nu e in niciun fel, n-are absolut niciun efect.

si atunci de ce naiba au mai facut-o? nu e mai usor sa faci o bere ft tare ca sa aiba efect mai mare? sau hai, treaca mearga, sa legalizeze iarba (ar fi nasol, dar sa zicem).

oricum, ori suntem drogati ori nu mai suntem? hai sa facem ceva mai strong: ce ziceti: shoturi cu supa de canepa:-? sau tequila cu iarba:-? sau absint cu praf de cocaina. de ce nu, la urma urmei? ce mi-e asta, ce mi-e porcaria aia de bere?

si macar asa e mai putin sintetic. hai sa se inchida magazinele de etnobotanice si sa curga tequila la tzashnitori!

4 comments:

  1. Si eu cred ca e doar o chestie de marketing iar berea aia nu contine nimic decat poate minunatul efect placebo al celui care dupa ce o consuma are impresia ca wooooowww ce tare e...!!!

    O zi frumoasa iti doresc!

    ReplyDelete
  2. O mare prostie berea asta! Au mai mult sens prajiturelele :)

    Pup

    ReplyDelete
  3. Băi.. dacă era chestie de marketing şi ar fi să ne luam după treduri şi după reclame eu cred că mai bine scoteau ăştia bere cu bifidus actiregularis.. sau Smectanbier. Pentru că fie vorba între noi, la câte reclame destea sunt ai impresia că toată România fie se cacă pe ea fie nu. Eu cred că e o nişă aici pe undeva.. cine s-o îmbogăţii după ideea asta a mea să-mi dea şi mie o bere, normală dacă se poate.

    ReplyDelete
  4. am încerca în Amsterdam acadele cu iarbă. n-aveau niciun efect (evident!), deşi se pare că aveau mirosul specific (mi s-a spus, că singură nu mi-aş fi dat seama). Cred că cea mai periculoasă chestie din ele era colorantul verde aprins... :))

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9