Sunday, February 7, 2010

uno nessuno e centomila

postul n-o sa aiba legatura fff mare cu cartea, pe care recunosc ca nu am citit-o inca, dar am auzit de la cei care au citit-o, cam care ar fi ideea generala si mi s-a parut wow. poate dupa ce voi citi cartea voi da si argumente literare in favoarea a ce voi scrie acum

so, ideea e cum o singura persoana poate juca roluri multiple in vietile celor din jurul lui, cum poate reprezenta absolutul pentru cineva, nimic pentru altcineva si poate fi sute de mii de persoane pentru diversi.

mie una mi se pare fabulos cum aceeasi persoana poate fi atat de..."multi" in acelasi timp. let's face it. de cate ori nu am facut dintr-o singura persoana centrul universului nostru? de cate ori persoana respectiva nu a insemnat tot pentru noi? pentru noi era unul. pentru cel care statea in statia de autobuz, la jumatate de metru de el, nu insemna nimic. si pentru toti prietenii, era o multitudine de persoane, care mai de care mai diverse.

de cate ori nu ne-am dat noi insine seama ca nu insemnam nimic pentru cineva? mai trist e atunci cand suntem nimeni pentru acel "unul". dar si atunci ne repetam constant, ca intr-o zi, vom fi si noi "unul" pentru cineva.

mai sunt acele sute de mii. da, suntem sute de mii. eu sunt cineva pentru tine, cineva pentru ea si cu siguranta altcineva pentru el. sunt sute de mii de oameni, uneori diferiti chiar si pentru aceeasi persoana. sunt sute de mii de suflete. sunt sute de mii de zambete. sunt sute de mii de ganduri. sunt sute de mii de oameni. si totusi as vrea sa fiu doar una....

1 comment:

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9