Thursday, November 6, 2008

forever young

forver young, nu e vorba de melodia de la alphaville ci de un mic joc, cu un fel de top 3 momente ale vietii fiecaruia. e foarte greu sa faci chiar un top, dar dupa putina strofocare am ales 3, nu neaparat intr-o anumita ordine, sa zicem ca toate sunt pe locul 1 :)

a) concertul depeche mode de la bucuresti, 23 iunie 2006. sa simti cu mii de suflete vibreaza in acelasi timp cu al tau, sa auzi zeci de mii de voci fredonand melodii pe care tu le fredonasei doar singur in camera pana atunci, sa fii la o distanta terifiant de mica de cel care ti-a marcat adolescenta, oh doamne, e mai mult decat un copil de 15 ani poate duce. ei bine, am reusit, fara sa lesin, fara sa plang, fara sa ma crizez. minunat, absolut minunat. n-o sa uit in viata mea acele 2 ore, cele mai scurte doua ore din viata mea.

b) iarna, seara, universitate, zapada. eu mergeam chill pe strada si am trecut pe langa doi cersetori. vorbeau intre ei. si unul zice "cand o sa ajung la mare o sa ma pun in genunchi si o sa ma inchin". am zis ca nu-i adevarat, cred ca a fost replica ce m-a impresionat cel mai mult vreodata.

c) mi-e si frica sa scriu momentul asta. vama veche 2008, dimineata de 4 august, rasarit de soare. dupa o noapte nedormita, petrecuta dansand si facandu-ne de cap, separat ca de, trebuia sa se produca si ruptura, m-a luat de mana si m-a dus langa un foc de tabara. si am stat pur si simplu imbratisati si ne uitam la rasarit. in momentul ala putea sa-mi ceara orice, sa-mi zica orice. si a fost ultima data cand am avut vreun fel de conexiune. ultimul moment de apropiere. 4 ani s-au dus in 4 zile. poate asa trebuia...cine mai stie?

No comments:

Post a Comment

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9