Thursday, August 29, 2013

hottest books of september

salutare salutare,

m-am gandit sa incep o rubrica pe blog, pe langa recenzii si book hauls, o sa va arat la fiecare inceput de luna cam ce as vrea eu sa citesc din cele mai asteptate volume ale lunii respective. Cine vrea sa preia ideea este mai mult decat bine venit :-)

1. Salinger : David Shields, Shane Salermo (prezentarea aici)


2. The Secret Keeper - Beverly Lewis (prezentarea aici - mi se pare o carte ciudata rau, dar care sigur mi-ar placea)

3. Songs of Willow Frost - Jamie Ford (prezentarea o gasiti aici)

4. The Bones of Paris - Laurie R. King (prezentarea aici - pentru ca avem nevoie si de chestii mai jazzy, nu? Asta cred ca e preferata mea)



Voi ce-ati citi din lista mea si ce alte carti mai asteptati cu nerabdare in septembrie?

10 comments:

  1. Bones of Paris ... Prezenţa numelui capitalei franceze m-a făcut curioasă. :D

    ReplyDelete
  2. Eu as citi The Secret Keeper, ar fi a treia carte cu acest titlu citita de mine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. serios?! wow :)) eu stiu doar de "my sister's keeper":))

      Delete
  3. Vicontele de Bracelonne ... sunt la al treilea volum si ma dezamageste complet :(

    ReplyDelete
  4. Frumoase alegeri! The Secret Keeper îmi face cel mai mult cu ochiul. Am descoperit recent cărțile Amish prin intermediul autorului Jerry Eicher și mă tentează să mai citesc și altele. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da? eu n-am citit nimic in genu asta si d-aia ma intereseaza. o sa il tin minte si pe jerry eicher :-) multam :*

      Delete
  5. Din lista propusa de tine, as citi "Salinger". "The Secret Keeper" imi trezeste curiozitatea, desi nu este neaparat genul meu.

    Alte carti care imi fac mie cu ochiul luna aceasta ar fi "Pata violeta" de Dan Miron si "Nimeni nu se salveaza singur" de Margaret Mazzantini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. am citit si eu descrierea pentru "nimeni nu se salveaza singur" si pare ft tare

      Delete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9