Thursday, October 18, 2012

zen si voie buna


buna dimi :*

in sfarsit am gasit ragaz sa va mai anunt ca inca nu am murit. a trecut si evenimentul de care va povesteam aici, a iesit totul bine, am tras si concluziile si deja planuim evenimentul nr. 2, despre care va povestesc zilele viitoare. 

am hotarat sa imi iau cateva luni de pauza de la "munca", adica nu ma voi inscrie la niciun internship foarte solicitant in perioada imediat urmatoare, nu aplic pentru nicio slujba (bineinteles, daca se iveste the dream job, o accept si ACUM!!!). Am nevoie de timp sa scriu licenta la Comunicare si eventual sa si citesc chestii pentru masterat. Mi s-a demonstrat inca o data unde vreau sa lucrez si de ce. :-) Pana atunci insa, finalizam tooooooate studiile. 

asa ca momentan sunt zen: cu o mare cafea langa mine, cu jdemii de carti ce trebuie citite, inclusiv una foarte....zen, evident, pentru licenta (e scrisa de calugar buddhist...so....we'll see how that goes). Imi place de mor faptul ca incepe sa fie suficient de rece incat sa port cizme si ca am reusit sa-mi ondulez parul cu ondulatorul :)) Imi place faptul ca am dat prima comanda pentru cadou de craciun si imi place ca e toamna :-)

Sa aveti o super zi :* 

2 comments:

  1. zen..super...la mine nu a inceput ziua tocmai zen...am avut dimineata o mica interventie chirurgicala...dar acum..chiar sunt zen...mi-era teribil de frica :)

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9