Sunday, October 28, 2012

shower me with presents, love

hello hello :*


ca sa incepem o saptamana mohorata cu un topic mai vesel, am zis sa vorbim despre cadouri azi: eu sunt maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaare amatoare de cadouri: as putea sa va mint ca imi place mai mult sa dau decat sa primesc, dar nu-s asa de ipocrita. Imi place de mor sa daruiesc (am lista de cadouri de craciun gandita deja si chiar in decurs de achizitie b-) ), dar cand primesc un cadou sunt super mega fericita. Ca sa vedeti ca nu-s CHIAR asa de materialista, nu trebuie sa fie cadouri scumpe: nu astept coliere, blanuri (I hate furr) sau telefoane, ci zambesc mult mai mult la o carte, un accesoriu hand made sau o idee mai traznita asa, low budget.

dar nu despre mine vreau sa vorbim, ci despre ele, fetele care daca nu primesc cadouri scumpe, lesina. odata am asistat la o faza epica, cand o tipa primise "doar" un parfum si inca ceva si a intrat in camera smiorcaindu-se ca "ubitu" ei e un nesimtit, ca voia abonament la sala ea. si asta era gen 8 martie, nici macar ziua ei sau craciun. ele, care sclipesc de sus pana jos in pietre pretioase si haine de firma si raspund lejer "a, le-am primit cadou". ele, care vad primitul cadourilor ca pe un drept firesc si doamne fereste sa nu aiba parte o data pe sapatamana, ca e de rau!

si hai sa mai vorbim si despre ei, baietii care tin la brat aceste "prietene trofeu" pe care le umplu de cadouri, pentru ca asa considera ca le castiga afectiunea, sau, ca sa fim sinceri, castiga dreptul de a le avea doar ei, nu si alt barbat. ei, care considera ca daca dai un colier toate greselile iti sunt iertate sau daca le cumpara o vacanta undeva, au dreptul sa faca ce vor, o viata.

so yeah, cadourile in cuplu, problema spinoasa si subiectiva (ceea ce nu ma impiedica sa judec lumea). dar voi cum faceti? dati, primiti, mai mult decat o cere calendarul? va surprindeti partenerul/partenera cu surprize mici sau spargeti banca o data la 2 saptamani?

1 comment:

  1. o cam sparg...da pentru mine :)
    sigur ca-mi face placere sa fac cadouri persoanelor dragi !

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9