Friday, January 13, 2012

typical american date




hello hello

o sa va povestesc un episod care mie mi-a placut teribil, care s-a petrecut miercuri seara, cand eu si al meu baiat ne-am luat ghiozdanele in spinare si dusi am fost pana la cel mai apropiat cinematograf, unde am vazut the girl with the dragoon tattoo, care se intampla sa fie un film chiar foarte foarte fain.

daaaar, nu despre date-ul nostru o sa va povestesc, ci de al cuplului care a stat langa mine la cinema. erau un el si o ea, casatoriti, pe la vreo 30 si ceva de ani. foarte frumos pana aici. el si ea aveau impreuna vreo 350 de kg, greutatea, ca orice alt lucru in casnicie, fiind distribuita in mod egal. din nou, nicio problema.

problema a intervenit cand, scotand cate 2 salamuri de biscuiti fiecare si DUPA o punga de chipsuri (n-am inteles de ce ordinea asta), tot fiecare, el a inceput sa-i povesteasca ei cum e absolut hamesit. eu, ok, se intelege de unde pofta, bestial. DAR dupa a inceput sa-i insire ca defapt nu mai mancase nimic de la pranz. (filmul fiind la 7 jumate) cand mancase o friptura cu salata doar :( care l-a stricat la stomac, aici urmand o insiruire a numarului de dati in care s-a dus el la toaleta si ce anume s-a petrecut acolo, detalii de care o sa va scutesc.

dupa ce mi-am oprit chicotul, dupa ce filmul a inceput, dupa ce am tresarit de mama focului si i-am facut baiatului urma pe mana de cat de rau l-am strans in anumite momente, pe la 10, toata tensiunea filmului a fost brusc intrerupta cand aud o voce groasa langa mine zicand "mi-e foame". in momentul ala am ramas putin....ok....

toate acestea s-au petrecut in timp ce ma chinui eu sa slabesc (ce-i drept, aia 2 au fost o motivatie) si actrita principala era superb de schiloada. deci da, nu-mi mai fac pizza azi. ma duc sa mananc carne fiarta.

hai va pup

7 comments:

  1. unii oameni nu pun asa mare pret pe aspectul fizic :) baga tot ce prind:)

    ReplyDelete
  2. Ma intreb oamenii aia nu se uita si ei putin in oglinda? Dada, poate se simt bine in pielea lor, din oarecare motive imposibil de inteles pentru mine... Dar la sanatatea lor nu se gandesc? Atata grasime nu are cum sa faca bine, mai ales daca e si alimentata de junk food...

    ReplyDelete
  3. @C.L.M, Alee: ma, cred ca la un moment dat, cand ajungi destul de dolofan, e ffff greu sa mai iesi. adica ti-e foame non-stop si te ingrasi incontinuu. iti trebuie o super motivatie sa incetezi:-s

    @Nymphetamine: :)):*

    ReplyDelete
  4. Oau...în fiecare zi găsesc ceva care să mă uimească dar asta le întrece pe toate... :))

    ReplyDelete
  5. Si eu am reusit sa ”adopt” vreo doua kile recent. Sa vedem cum scap de ele...

    ReplyDelete
  6. Extraordinar draga, de aia nu poate lumea,

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9