Sunday, August 9, 2009

choose your path!

august, aproape toti am scapat de tot ce inseamna examene pentru urmatoarele 6 luni, aproape toti am zis "asta vrem sa facem" si aproape toti am facut primul pas in acest sens. ieri insa am asistat la un pas poate mai important, la pasii unora care deja si-au ales cariera, care deja stiu exact ce vor sa faca cu viata lor. am fost aseara la teatru, la piesele facultatii de teatru unde este o prietena de-a mea. mi s-a parut fascinant cum la 20 ani, poate putin mai mult, deja unii incep sa faca ce isi doresc mai mult. unii au fost mai buni ca altii, dar toti faceau asta pentru ca asta le e menirea, asta trebuie sa faca, asta vor sa faca. si pentru prima data, de 18 ani de cand ne stim, n-am mai vazut-o pe ea, pe prietena mea cu care faceam tampenii cand eram mici, ci pe diva care vrea sa ajunga la hollywood, care il enerveaza pe wally si care vrea coca cola. si toate astea la 20 de ani. si dupa, la juma de ora, la aplauze, era din nou ea, prietena mea. cat de genial e sa te transformi asa? mie mi se pare foarte! si tot ce pot sa sper e ca si eu voi reusi cat mai repede sa ma implic in chestii importante, sa fac ce imi place, ce trebuie, ce vreau.
and the crowd went crazy! felicitarile mele!

No comments:

Post a Comment

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9