Monday, April 23, 2012

green jelly

hello :*:*

nu o sa spun foarte multe, pentru ca o sa vedeti din imaginea de mai jos. pe scurt doar, eu, in mod normal, nu-s o persoana geloasa (slava domnului ca nici n-am motive), dar am momente cand ma apuca asa o nebunie paranoica (de a carei prostie ma prind singura in maxim 2 minute). ca sa v-o spun p-aia dreapta, nu mi-e frica neaparat de fetele tembele din jurul Lui (ca sa fim seriosi, sunt de o mie de ori mai misto eu :>:>:>:>:>), ci doar de faptul ca acele fete tembele sunt mult mai disponibile oricand, se pot baga pe sub piele si stiti voi, cand n-am eu timp de un cico, au ele :-??

cu toate acestea, avand in vedere ca El e probabil cel mai tolerant om din lume (jur, are capacitatea de a suporta cantitati absolut enorme de nebunie), raspunde fie prin vorbe fie, atunci cand nu se poate vorbi cu mine, prin desene. si iata ce a iesit :D

si uite asa ma calmez eu :D

No comments:

Post a Comment

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9