Monday, April 25, 2011

If I were a superhero


context social: o societate in care benzile desenate sunt citite de toata lumea si in care personajele chiar exista.

descriere: o tipa in costum rosu cu negru, manusi negre, ochelari, plete in vant si cizme care ii dau o viteza incredibila.

accesorii speciale: carte, super token in manusi

super-puteri: viteza incredibila, joc de cuvinte, lasou din tokenul din manusi, scanat creierul oamenilor (apare pe ochelari tot ce trebuie sa stiu), prezenta in mai multe locuri in acelasi timp

actiuni: NU prind criminali, NU lupt pentru egalitatea dintre femei si barbati, NU sunt activist PETA. in schimb, imi folosesc super puterile in scopuri egoiste: calatoresc prin toata lumea, obtin orice informatie de care am nevoie in no time, conving lumea sa citeasca, doar ca sa pot avea o conversatie inteligenta cu persoanele respective, atrag cu lasoul stupizi aroganti doar ca sa auda tot ce am de zis si sa se lase convinsi de tot ce-mi trazneste mie sa zic si in general, imi aplic invincibilul joc de cuvinte asupra tuturor care ma contrazic, au idei tembele, trolleaza sau alte alea.

actiuni si mai speciale: sunt exact unde trebuie sa fiu. reusesc sa ma impart in 3: sunt o data unde mi-e corpul (unde pur si simplu se intampla sa ma aflu), o data unde mi-e mintea (care se umple constant cu informatii) si o data unde mi-e inima.

Cause I'm a superhero!

6 comments:

  1. Foarte tare superhero ai fi:)

    ReplyDelete
  2. Si originea? Ce accident cosmic/ritual ocult/experiment genetic ti-a dat tie aceasta pletoră de puteri?

    ReplyDelete
  3. am cazut intr-un cazan de zahar la nastere. ce era in zahar, doar bucatarul stie:-??

    ReplyDelete
  4. Foarte tare!:) Cred ca suntem rude:))sau am cazut in acelasi cazan...

    ReplyDelete
  5. Gagică drăguță, ai niște tag-uri la mine, te aștept să le faci!Pupici!

    ReplyDelete
  6. Am cam avea nevoie de un super-erou. Ai fi unul potrivit. :D

    ReplyDelete

Read more: http://genuinecontent.blogspot.com/2013/02/JQuery-for-facebook-like-box-pop-up-widget-for-blogger.html#ixzz2Po9BCPk9